Politika kvality
Pro zajištění vysoké kvality produktů a služeb a jejich dodávek svým zákazníkům podporuje vedení společnosti ELMONT GROUP, a.s. certifikovaný systém managementu kvality podle normy ČSN EN ISO 9001, s cílem vytvoření a udržení zdravé, konkurenceschopné a neustále se zlepšující společnosti.
Hlavním předmětem činnosti společnosti jsou dodávky - montáže a servis vnitřních i venkovních elektroinstalací bez omezení napětí, strukturovaných kabeláží, bezpečnostních, docházkových, kamerových a telekomunikačních systémů, kontrola a revize elektrických přístrojů a zařízení.
S vědomím důležitosti kvality nabízených služeb, vyhlašuje vedení společnosti POLITIKU KVALITY v následujících tezích:
- Identifikací nových zákazníků a jejich potřeb a kvalitou nabízených služeb zajistit rozšíření odběratelského spektra.
- Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti zajišťováním servisních, montážních a poradenských činností v rámci realizovaných projektů – zakázek v souladu se zavedeným systémem managementu kvality
- Zefektivnění systému managementu kvality soustavným zlepšováním účinnosti stanovených procesů všemi zaměstnanci a jejich vysokou odpovědností za kvalitu vlastní práce.
- Rozvoj profesní úrovně znalostí a schopností zaměstnanců, zlepšování pracovních podmínek a motivování zaměstnanců k dosažení spokojenosti zákazníků společnosti.
- Flexibilně reagovat na změny právních předpisů, nové odborné poznatky, technický vývoj, změny očekávání a potřeb stávajících a potencionálních zákazníků a dalších požadavků týkajících se oblasti působení společnosti a v souvislosti s tím aplikovat nové technologie a rozšiřovat sortiment poskytovaných služeb.
Vedení společnosti se na podporu POLITIKY KVALITY zavazuje:
- tuto politiku ročně upřesňovat do konkrétních cílů kvality
- vytvářet podmínky pro plnění cílů kvality všem zaměstnancům firmy
- vydávat řídicí akty ke splnění cílů kvality, průběžně kontrolovat a v půlročních intervalech vyhodnocovat jejich plnění
- v případě neplnění cílů kvality zajistit realizaci nápravných opatření
- plánovat nezbytné zdroje pro plnění cílů kvality, a to jak lidské, tak i finanční
- plnit požadavky systému managementu kvality a pravidelně přezkoumávat a hodnotit jejich vhodnost a účelnost včetně neustálého zlepšování efektivnosti systému managementu kvality
Od všech zaměstnanců vedení společnosti očekává:
- vstřícné chování a jednání se zákazníky a dodavateli
- znalost a naplňování politiky kvality, cílů kvality a programů kvality
- dodržování postupů stanovených dokumentací systému kvality
- vysokou odpovědnost za kvalitu vlastní práce spočívající v předcházení chybám důslednou kontrolou výsledků své práce
- aktivní účast a spolupráci při zlepšování systému kvality, kvality produkce a při snižování nákladů
- náměty ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy